search

بررسی ورژن موبایلی دستگاه لیزر و دسکتاپ وب سایت رقبا


دیدن و تحلیل کردن صفحات سایت دستگاه لیزر رقبا , با هر ساختاری که برای ورژن دسکتاپ یا این که موبایلی خود در حیث گرفته باشند ( در رابطه با ساختار صفحات تارنما ها , در مقاله ی بعدی به طور کامل توضیح خوا هیم داد ) , می‌تواند برای شما فراوان با فایده باشد . باز‌بینی این تارنما ها دستگاه لیزر , میتواند برای تشخیص هرگونه تفاوت دربین ورژن تلفن همراه یا دسکتاپ سایت ها در به کار گیری کلیدواژه ها , به تحقیقات شما راجع به کلیدواژه ها کمک کند . این مبحث را در مطلب ی بعدی ادامه خواهیم داد .
تلاش کلیدواژه ها در تلفن همراه دستگاه لیزر

در هرحال بایستی همواره در مسیر بهینه سازی کلیدواژه هایتان در نتایج جستجوهای موبایلی حرکت نمائید و با محاسبه مداوم از ترقی آنها اطمینان حاصل فرمایید .

اپلیکیشن AccuRanker یک ابزار کارآمد برای ردگیری مرتبه بندی کلیدواژه ها در گوشی است . از طریق این ابزار شما می توانید تلاش دستگاه لیزر کلیدواژه هایی که اینک در ورژن دسکتاپ وب سایت خود قضیه هدف قرار داده اید را با اعتنا بالا ردگیری فرمایید و موتور جستجوگر و موقعیت مربوط دستگاه لیزر به آن را مشخص فرمایید .

دستگاه لیزر تلفن همراه

علاوه بر این , کلمه ها جستجوشده ی دیگری که ممکن است در نسخه دسکتاپ , موضوع انگیزه قرار نداده باشید , ولی در تحقیقات اخیر خود آن‌ها‌را شناسایی کرده اید را نیز از این طریق ردگیری فرمائید .

پس از وارد کردن کلیدواژه ها و انجام اولی کپی در‌این اپلیکیشن , خواهید روئت کرد که وبسایت شما اینک , در نتایج جستجوی موبایلی برای هر عبارت چه طور عمل می کند .
جستجوی دستی

علاوه بر ردگیری کلیدواژه هایتان , شما بایستی جايگاه بندی های مرتبط با خودتان را در حین های متفاوت چک نمائید ; این فعالیت به شما امداد می کند از وضعیت کنونی جستجوها در ارتباط با تجارتتان مطلع شوید , بعلاوه , به شما نشان می‌دهد که سایت شما در نتایج جستجوهای موبایلی چه‌گونه ظاهر می شود ( عنا وین , توضیحات متا , URL ها و غیره . ) .

شما می توانید خودتان با به کارگیری از یک دستگاه موبایل , جستجوی موبایلی را شبیه سازی نمایید , البته در‌این ارتباط , یک سری ابزار دستگاه لیزر مانند User – Agent Switcher وجود دارند که می توانند به طور آنلاین مثل یوزرها دستگاه لیزر مختلف اخلاق و رفتار کنند و جستجوهای موبایلی را در دسکتاپ شما مشابه سازی کنند .
Google Search Console

کاربرد دیگر Google Search Console , شناسایی کلیدواژه هایی است که اینک , سکو ی بالایی را در جستجوهای موبایلی برای شما به هم پا دارا هستند , ولی لزوماً در نسخه دسکتاپ یا این که ردگیری ها , آنان‌را مورد هدف قرار نداده اید . با استفاده از گزارشات بدست آمده از Search Analytics report با کلیک روی قسمت ‘ Queries ’ و بعد از آن گزینش CTR و Position , می توانید عبارت های جستجو شده ای را که عملکرد بالایی دارا هستند و شایسته ترین پاسخ را از کاربران موبایلی دریافت می نمایند , شناسایی نمایید .
بازنگری وب سایت کنونی

باز بینی و مرور قسمت های متفاوت وبسایت برای درک کردن این که یوزرها موبایلی , در حال حاضر به چه شکل وبسایت مارا میبینند , دستگاه لیزر اهمیت بخش اعظمی داراست . یکی ابزارهای سودمندی که به شما این امکان را میدهد که مشاهده کنید وبسایت شما در دستگاه های گوناگون به چه شکل سناریو داده میشود , Screenfly است :

با وجود این‌که شما میتوانید برای باز‌بینی سایت خویش از ابزارهای گوناگون سود نمائید , اما هیچ یک از این ابزارها به مقدار ی اینکه خودتان این عمل را از روش دستگاه های مختلف انجام دهید , ظریف و درست نخواهد بود . بنابراین از لا به لا گوشی هایی که دربین یوزرها بیشتر آیتم استفاده قرار میگیرند ( که قبلاً در مورد آن توضیح دادیم ) ۵ تا از دوستداشتنی ترین ها را انتخاب کنید و روش ی اکران و بخش های گوناگون سایت خود را در آن ها باز بینی فرمایید .

اما در صورتی‌که هنوز ورژن موبایلی تارنما خویش را راه اندازی نکرده اید , نمی توانید انتظار فیض ی چندان مثبتی از این باز نگری داشته باشید , ولی با این وجود می‌توانید داده ها مهمی از قبیل این‌که بخش های متفاوت ( دکمه ی خرید , دکمه های فراخوان , اطلاعات مربوط به تماس و غیره . ) خوبتر است در چه جایی از تارنما شما ظاهر شوند که بر تجربه و تبدیل کاربران موءثر باشند , را به دست آورید .

close
search
بایگانی

Hi, guest!

settings

menu